1. Objednávka
• Zákazník môže zadať objednávku online na stránkach
www.pizzadelivery.sk alebo telefonicky na tel. čísle
0903 666 066
• Zákazník má právo objednávku zrušiť a to najneskôr do 3 minúť od
uskutočnenia objednávky a to buď telefonicky na tel. čísle
0903 666 066.
2. Platba
• Platbu je možné zrealizovať osobne na prevádzkach a počas otváracích hodín
• Uvedených na stránke www.pizzadelivery.sk, alebo v prípade pri prevzatí tovaru pri rozvoze a to buď hotovosťou, alebo
kartou.
• Platba kartou je potrebné oznámiť dopredu.
3. Dodacie a platobné podmienky
• V prípade dodania kuriérskou službou
PIZZA DELIVERY - cena za dovoz je 0 € pre objednávky nad 15
€ s DPH.
• V prípade dodania kuriérskou službou
PIZZA DELIVERY - cena za dovoz je od 1,00
€ pre objednávky do 15 € s DPH.
• Pri prevzatí tovaru priamo na prevádzke sa poplatok za rozvoz ani žiadny iný manipulačný poplatok neúčtuje.
4. Predávajúci sa zaväzuje:
• Dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene.
• Adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v dohodnutej lehote dodania, ktorá je vždy uvedená pri telefonickom potvrdení objednávky vopred. V prípade, že objednávku nie je možné splniť (dodať) bude zákazník kontaktovaný
operátormi a bude dohodnutý návrh ďalšieho postupu.
• Vystaviť a priložiť daňový doklad - pokladničný blok
5. Kupujúci sa zaväzuje:
• prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar
6. Reklamácie
Reklamácie sú vybavované nasledovným spôsobom:
• telefonicky denne v čase od 10:00 do 20:00 na tel.
č. 0903 666 066
• prostredníctvom kuriéra
• osobne na príslušnej prevádzke počas otváracej doby
7. Záruka
• Záruka platí max. 10min. po dodaní tovaru. Tovar je možné reklamovať ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru.
• Predmetom reklamácie pri dodaní kuriérskou službou nemôže byť dodržanie výdajnej teploty. V prípade špecifickej reklamácii je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75% objemu z tovaru.
• Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí, alebo iná kompenzácia).
8. Spôsob vrátenia tovaru
• Osobne na prevádzkach
• prostredníctvom kuriéra
9. Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie
•
Pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime ihneď v hotovosti priamo na prevádzkach alebo prostredníctvom kuriéra.